Kontrast na jesienne dni :-)

Witajcie dziewczyny

Ciesze się ze przypadły Wam do gustu prezentowane w ostatnim poście zwierzaki-zapewniam ze to nie jest koniec moich fantazji :)

Teraz jestem zaabsorbowana szyciem innych cudaków. Zafascynował mnie kontrast szarości i koloru żółtego, tym razem o intensywnym nasyceniu tej barwy.
Efekty zobaczcie poniżej.Wykorzystałam wszystkie wzory które dotąd malowałam. 
W tym połączeniu wyglądają jeszcze ciekawiej-jakby nabrały innego życia :-)




W moich zapędach życiowych poszłam o jeden krok dalej. Juz wcześniej wspominałam o zauroczeniu szara "dresówką". Uszyłam sobie długa sukienkę na długie jesienne dni. Zestawiłam ją z kurteczka puchowa w ostatnio moim ulubionym kolorze:-))). Sukienkę bardzo lubię, świetnie się nosi i układa. Pasuje do wielu stylizacji. Tak mi się spodobała, ze uszyłam już następną, tym razem w kolorze grafitowym, o ciut innym kroju. 
Może pokaże następnym razem :)

dla zainteresowanych moich pracami podaje linka gdzie zgromadziłam prawie wszystkie dotychczasowe uszyte poszewki -wreszcie znalazły się w jednym miejscu. Galeria cały czas jest przeze mnie uzupełniana na bieżąco


Trzymajcie sie cieplutko-czeka nas kilka słonecznych dni, oj jak ja się z tego ciesze :)


Lucy

23 komentarze:

  1. żółty opad deszczu na poduchach bardzo fajny! A i Ty w takim żółtym puchu świetnie wyglądasz, tylko za mocno nie zasłaniaj swojego arcydzieła ;-) Słońca na co dzień!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Idealna kolorystyka do pokoju mojego syna ... super ... taka poszeweczka w rozmiarze 40x40 w jakiej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sukienka i pięknie się w niej prezentujesz! Ja ciągle szukam dobrego momentu na zamowienie zwierzat:-), ale żółty to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta gwiazdeczkowa poducha :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne połączenie! Energia tryska

    OdpowiedzUsuń
  6. Promienie słońca towarzyszące cały czas:-) Świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. czary mary nie do wiary
    superaśne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor nie mój ale ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestawienie! Ta "deszczowa" poducha podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie zestawienie kolorystyczne:) delikatne z mocnym...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki pierwsza klasa. uwielbiam jak coś mi się samo dopasowuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna gra kontrastów!!! Jesień w takim towarzystwie z pewnością nie będzie szaro - bura :) Sukienka bombowa :)))
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Żółty kolor dobrze rozświetla wszelkie stylizacje i aranżacje:) Jest kolorem, który od razu rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. bomba kiecka :) a szary i zółty to Ty juz sama wiesz ,że ja lubię,ale poczeka do wiosny,na salony wkraczaja czerwienie ,beże i brązy,tak mi jakos jesiennie w duszy gra.

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie mozna kupić takie piękne podusie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie maila -zdradzę ci :-))

      Usuń
  16. faktycznie, połączenie popielu z żółtym wychodzi super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucy, ale z Ciebie wystrzałowa babeczka jest! Bardzo twarzowe te poduszkowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te wszystkie poduchy:))) A jakiej czcionki Pani używa do współrzędnych?Robię właśnie stolik drewniany i bardzo mi się spodobał motyw na wiośle:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...